Glad sommar

Vi på NyföretagarCentrum Mellersta Östergötland vill önska alla blivande och befintliga företagare, samarbetspartners och vänner en riktigt härlig sommar!

Tack för alla inspirerande möten under våren. Nu ser vi fram emot en sommar fylld av vila, nya idéer och framtidstro.

Glad sommar önskar hela vårt team!