Denna webbplats använder cookies för att vi ska kunna ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Cookieinformation lagras i din webbläsare och utför funktioner som att känna igen dig när du återvänder till vår webbplats och hjälpa vårt team att förstå vilka delar av webbplatsen du tycker är mest intressanta och användbara.
Evenemang
Starta företag – så funkar det!
30 september kl. 11-12. Går du i tankar på att starta företag, men känner dig osäker på vad det innebär eller om det är något särskilt som du behöver tänka på? Då är det här tillfället perfekt för att skaffa dig lite mer kunskap! I webbinaret, som genomförs av vår partner Bokio, går vi bland […]
Enkel bokföring med Bokio – så funkar det!
30 september kl. 15-16. Bokföring och företagsadmin är kanske inte det roligaste med att driva företag. Men med smarta funktioner och rutiner kan du få mer kontroll på din verksamhet samtidigt som det inte behöver ta för mycket av din dyrbara tid. I det här webbinaret, som genomförs av vår partner Bokio, går vi igenom:
Vill du gå ett kostnadsfritt affärsutvecklingsprogram?
Stockholms stad introducerar nu Entreprenör Stockholm och ett affärsutvecklingsprogram i två steg som genomförs av NyföretagarCentrum och Coompanion. Programmet riktar sig till stockholmare med utländsk bakgrund och/ eller med gröna affärsidéer. Under hösten 2025 och våren 2026 kommer fler datum att erbjudas. Programmet kommer även ges digitalt och på engelska. Läs mer och anmäl ditt […]
Försäkringsskydd för dig som egen företagare – vad ska man tänka på när man är sin egen arbetsgivare?
15 oktober kl 8-9. Vår partner Movestic delar sin expertis kring försäkringar och hur du kommer igång. Dessutom får du möjlighet att ställa dina frågor till Movestics försäkringsexpert.
Försäkringsskydd för dig som egen företagare – vad ska man tänka på när man är sin egen arbetsgivare?
15 oktober kl 12-13. Vår partner Movestic delar sin expertis kring försäkringar och hur du kommer igång. Dessutom får du möjlighet att ställa dina frågor till Movestics försäkringsexpert.