Denna webbplats använder cookies för att vi ska kunna ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Cookieinformation lagras i din webbläsare och utför funktioner som att känna igen dig när du återvänder till vår webbplats och hjälpa vårt team att förstå vilka delar av webbplatsen du tycker är mest intressanta och användbara.
Evenemang
Infomöte starta eget (ONLINE & FYSISKT)
Har du en affärsidé och vill starta eget företag? Drömmer du om att bli egen företagare och vill veta mer? I uppstarten kan många frågor och funderingar uppstå och vår rådgivare Anna går under detta informationsmöte igenom vad som är bra att tänka på när du står inför beslutet att starta eget företag. Du får […]
(ONLINE & FYSISKT) Affärsplan: Utveckla och analysera din affärsidé
Affärsplanen gör du i första hand för din egen skull. Den är ett bra sätt för dig att tänka igenom och konkretisera din idé. När idén går från huvudet till affärsplanen dyker ofta viktiga insikter upp, det kan vara något man missat eller behöver vara extra vaksam över för att få en bra start. Affärsplanen […]
Workshop: budgetdelen i affärsplanen
I denna workshop går Anna igenom budgetdelen i vår affärsplansmall. Du har möjlighet att ställa frågor på de delar du behöver hjälp med. OBS! Ta med din dator och kom igång direkt med din budget! Plats fysiskt: Barnarpsgatan 11, Jönköping (Inne i Handelskammarens lokaler) Plats online: TEAMSLÄNK HÄR Vi bjuder på tilltugg och dryck. (vid ev. […]
Åsa Storm grundare och fd ägare av Stormtrivs (online & fysiskt)
Hör Åsa Storm berätta om sin företagarresa med städbolaget Stormtrivs som hon grundade 1999 och ägde fram till för några år sedan. Det kommer finnas tid att ställa frågor. Datum: 25 mars 2026 Tid: 17:30-19:00 Plats fysiskt: Barnarpsgatan 11, Jönköping (Inne i Handelskammarens lokaler) Plats online: TEAMSLÄNK HÄR Vi bjuder på fralla och dryck för dig som kommer fysiskt, vid […]
Marknadsföring (ONLINE & FYSISKT)
Hur når man ut till rätt målgrupp och hur vill du att ditt nya varumärke ska upplevas av kunden? Vi kommer prata om olika marknadsföringskanaler, digitala och fysiska. Emanuel går igenom grunderna hur du kan tänka runt logotype, färger och din grafiska profil, samt ger dig några verktyg hur du kan göra proffsiga inlägg och […]






